Powered by Smartsupp

Než zavoláte

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky se kterými nás kontaktujete.

Upozorňujeme, že technickou podporu poskytujeme pouze pro značky grilů, které prodáváme. V případě, že vlastníte gril od výrobce, který není v našem  eshopu k zakoupení, nemůžeme Vám být nápomocni. Děkujeme za pochopení.

1. Jaká je provozní doba kamenné prodejny

Aktuální provozní dobu naší prodejny grilů v Čerčanech najdete na odkazu ZDE. Doba uvedená na jiných externích stránkách nemusí být vždy aktualizována, respektujte prosím proto naši provozní dobu na uvedeném odkazu.

2. Obdržel jsem chybně zabalenou zásilku (jiné zboží nebo množství než bylo objednáno)

V takovém případě nás kontaktujte ideálně emailem na adrese info@grilguru.cz. Stačí vyhledat ve Vaší emailové schránce zprávu s potvrzením objednávky z našeho eshopu a na tuto zprávu odpovědět a popsat krátce nastalou situaci. Naši pracovníci Vás budou co nejdříve kontaktovat a navrhnou optimální variantu řešení. V případě, že bude k dispozici videozáznam z kompletace zásilky bude překontrolován a na základě jeho vyhodnocení Vám bude dosláno chybějící zboží na naše náklady. Stejně tak chybně dodané zboží bude svezeno na naše náklady vhodnou přepravní službou.

3. Zboží přišlo poškozené

Nepřebírejte zásilku, která vykazuje známky poškození, na základě kterých se dá předpokládat možné poškození obsahu zásilky. Jestliže již došlo k převzetí od přepravce, doporučujeme zhotovit fotodokumentaci včetně všech přepravních štítků na obalu a to ještě před rozbalením zásilky. Po rozbalení zkontrolujte zboží a při zjištění poškození opět zdokumentujte. Veškerou dokumentaci pak pošlete na náš email info@grilguru.cz a obratem Vás budeme kontaktovat s návrhem řešení. Nepodléhejte zbytečné panice, snažíme se většinu takových případů řešit ve prospěch zákazníka a často věc řešíme prostým zasláním vadného dílu tak, aby mohl zákazník zboží dočasně používat s vadným dílem do doby než bude doručen díl náhradní. 

4. Vyskytla se vada výrobku v záruční době - reklamace

Pro podání reklamace zboží v záruční době slouží formulář dostupný na odkazu "reklamace" v horní části našeho webu. Na odkazu na stránce dole najdete také další informace k procesu řešení reklamace. Telefonicky reklamace nepřijímáme.

5. Potřebuji zboží vyměnit za jiné

Zboží Vám rádi vyměníme na naší kamenné prodejně nebo ho můžete zaslat společně s průvodním dopisem na prodejnu vhodnou přepravní službou. Adresa je Grilguru.cz, na Návsi 484, 257 22 Čerčany. Zboží neposílejte na dobírku! Po obdržení zásilky Vám budeme kontaktovat.

6. Chci změnit dodací adresu, obsah objednávky, způsob doručení nebo zrušit objednávku.

Protože je proces fakturace a expedice automatizován není možné dělat dodatečné změny v objednávce a je třeba toto řešit případ od případu. Odpovězte na potvrzení objednávky ve Vašem emailu a do zprávy popište o co žádáte. Budeme Vás co nejdříve informovat pro upřesnění nebo potvrzení Vašeho požadavku. 

7. Odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14ti dní bez udání důvodu nebo po uplynutí této lhůty

Jestli je zboží nepoužité a chcete jej vrátit, ve většině případů neřešíme jestli je to 14 nebo třeba již 20 dní od nákupu a snažíme se vyjít zákazníkům vstříc. Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy najdete zde. Zboží zašlete vhodnou přepravní službou nebo přivezte osobně na naši adresu Grilguru.cz , Na Návsi 484, 257 22  Čerčany. U použitého zboží budeme požadovat uhrazení nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu a takové odstoupení od kupní smlouvy je možné pouze do 14ti dnů od jeho doručení. Náklady na dopravu zboží zpět hradí zákazník. 

8. Jiné urgentní záležitosti

V urgentních případech mimo provozní dobu nám prosím pošlete email na info@grilguru.cz. Na emailu jsme téměř neustále k dispozici a když vyhodnotíme požadavek jako neodkladný a řešitelný mimo provozní dobu, budeme Vás co nejdříve kontaktovat. Využít můžete také online chat v pravém dolním rohu obrazovky. Chat je k dispozici pouze pro některá zařízení (běžné počítače) a například na mobilním telefonu se Vám pravděpodobně nezobrazuje. Provozní doba online chatu je nepravidelná podle vytížení našich pracovníků, nicméně i zprávy zaslané v offline režimu chatu jsou automaticky přeposlány na náš email.

KONTAKTY 

S dotazy týkající záležitostí nepopsaných výše se na nás obracejte na těchto kontaktech

  • Telefonicky na čísle +420 777 728 716. Infolinka je dostupná pouze v provozní době kamenné pobočky. Formou SMS dotazy neposílejte.

  • Na chatu v pravém dolním rohu obrazovky. Online chat je  k dispozici nepravidelně podle vytížení našich pracovníků.

  • Emailem na info@grilguru.cz . Dotazy zaslané emailem řešíme běžně i mimo provozní dobu.

  • Firemní údaje Grilguru.cz s.r.o. Na Návsi 484, 257 22 Čerčany | IČO 07889054 | DIČ CZ07889054