Reklamace/odstoupení od kupní smlouvy do14ti dnů

V případě vady výrobku v záruční době, jsme Vám plně k dispozici při řešení problému. Podrobnější informace najdete na stránce dole, pod formulářem.

Zákazník
Reklamace zboží
  • Reklamace zboží zakoupeného v našem obchodě většinou uznáváme a snažíme se o prozákaznický přístup, není tak nezbytně nutné studovat několik stran našich obchodních podmínek a pravděpodobně vám postačí informace níže. 
  • Ve většině případů není třeba zboží zasílat zpět. Vadu hodnotíme na základě zaslané fotodokumentace (platí i pro poškození přepravou). Fotodokumentaci vložte prosím přímo do reklamačního formuláře (1 fotografie max. 1 MB).
  • V případě, že přeci jen bude nutné zboží zaslat zpět, bude doprava zajištěna a hrazena naší firmou (Zásilkovna, GLS nebo Toptrans). Budete však muset zboží před transportem vhodně zabalit. U drobnějšího zboží, které je možné zaslat dopisem, můžete být vyzváni k zaslání na adresu prodejny:

Grilguru.cz, Na Návsi 484, 257 22 Čerčany

  • U kosmetických vad Vám bude nabídnuta adekvátní finanční kompenzace (nicméně také výměna dílu je v tomto případě možná).
  • V případě, že půjde o komplikovanější montáž dílu u grilu dodaného s montáží, je po dohodě možné se domluvit na reklamačním zásahu po celé ČR
  • O návrhu řešení reklamace Vás po odeslání formuláře budeme kontaktovat co nejdříve (obvykle do 2 pracovních dnů).
  • Do poznámky nezapomeňte zapsat preferovaný způsob řešení reklamace (oprava, výměna, vrácení kupní ceny). V případě, že nejde o reklamaci, ale odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, zapište tuto informaci také do poznámky.

Anketa

Co vám chybí na našem eshopu?

  53%
  31%
  4%
  10%

Grilguru.cz 2021 Copyright Grilguru.cz

Tvorba eshopu: Web Revolution Web Revolution s.r.o.