Reklamace/odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů
V případě vady výrobku v záruční době, jsme Vám plně k dispozici při řešení problému.
Reklamace zboží zakoupeného v našem obchodě se snažíme řešit prozákaznicky, není tak nezbytně nutné studovat několik stran našich obchodních podmínek a pravděpodobně vám postačí informace níže.
Ve většině případů není třeba zboží zasílat zpět. Vadu velmi často hodnotíme na základě zaslané fotodokumentace (platí i pro poškození přepravou). Fotodokumentaci pošlete jako přílohu společně s reklamačním formulářem na e-mail info@grilguru.cz.
V případě, že nedokážeme posoudit reklamaci na základě vaší fotodokumentace a bude nutné závadu zhodnotit fyzicky, bude doprava zajištěna a hrazena naší firmou (Zásilkovna, GLS nebo Toptrans). Budete však muset zboží před transportem vhodně a bezpečně zabalit.
U kosmetických vad vám bude nabídnuta adekvátní finanční kompenzace nebo dotčený náhradní díl.
O návrhu řešení reklamace Vás po odeslání formuláře budeme kontaktovat co nejdříve (obvykle do 2 pracovních dnů).
Nezapomeňte zapsat do reklamačního formuláře nebo e-mailu preferovaný způsob řešení reklamace (oprava, výměna, vrácení kupní ceny). V případě, že nejde o reklamaci, ale odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, zapište tuto informaci také do poznámky.